Friday, September 21, 2012

Pengakapku sayang....Azrul Ezwan

Dah beso Anok bujang aku eh!! Sekali lagi terpilih menyertai perkemahan unit beruniform.. Dulu2 aku pun pengakap juga... Sonok pulak tengok is bujang aku nie bersiap.. Walaupun nampak cam x berapa nak segak!! Hihihiiiii...
Walaupun aku muskil sikit tentang keberaniannya... Tp aku percaya pada para guru n juga kawan2 si abang
Mereka pasti tidak Akan membiarkan abang keseorangan. Aku juga berharap abang akan membentuk hati dirinya. Semoga Anak bujang ku ini dapat menimba pengalaman zaman kanak2 yang amat bahagia. Sedayanya aku aku cuba bersama dalam setiap Kisah hidupnya... Dan aku harap titian hidupnya dapat mendewasakan abang dan menjadikan abang insan yang berguna... Pada keluarga dan juga bangsa.. Juga pada negara..
Amin.. Ya rabbal alaminnnnnn

No comments:

~ my loves ~

sahabat ku

@