Thursday, September 13, 2012

September datang lagiiiiiiii

Wahhhh.... Dah September lahhhh... Yehhhhh!!! Horeyyyyyy... Ehhh apa yang happy sangat neh??Mmmmmmm bulan2 cam gini aku biasanye sibuk wat acc for 4 compony... Nampaknyer adalah wit wat belanja kat Bandung nanti. Hihihihihiiiii.....
Mmmmmmm org sekeliling nampak hidup aku cam mewah jer.. Leh g cuti... Leh beli itu dan ini.... Leh dpt aper Je yg aku nak.... Tp percaya lah..... Setiap yg aku dapat adalah ngan usaha dan kerja keras. Aku percaya ... Hidup kita x pernah akan berubah kalau kita x mengubahnyaaaaaa.....
Dimana Ada kemahuan disitu ada jalan. Maybe since young I always have target n I work for it.. So kepada sesiapa yang hendakan sesuatu.... Plsss jgn fikir itu mustahil.
Wat u have to do is....
1. Tahu apa yang kita hendak
2. Make a list.... N work for it...

No comments:

~ my loves ~

sahabat ku

@