Sunday, September 16, 2012

Jiwa resah


Bercinta sudah lama... Berkasih dan bermesra...namun apa kah kesudahannya... Wahhhh cam ayat2 cinta duka n lara... Aku tengah mencari ilham neh... Rasa can nak tulis novel sambungan rindu setengah mati...cam nak feeling2 sekarang neh... Tp aku Kene Ada 'bahan' .... Mmmmmmmm aku Kene follow seseorang tuk dapat kan mood cerite...
Biasanya aku Kene jatuh cinta ngan watak utama... Huhuhuhuh sah2 lah aku Kene jd heroin nyer kan?? Jgn marahhhhhh.... Sah2 lah kan... X kan nak wat cik senah tuk sebagai susur galur jalan ceritakan? So selit2lah sikit cerita dan angan diri sendiri... Baru Ada ummmmppphhhh kannn :)
Bukan Kerana Perasan bagus yer... Tp itu lah mainan jiwa seorang penulis.
Penulis biasanya membayangkan Lelaki yg sempurna buat sang heroin.. Macho ... Gagah.. Romantis... Walaupun pd hakikatnya... Lelaki y ujud dlm hidupnya ALA ADOOOO jerr.... Tp seperti yg kita maklum... Itu lah cerita hati setelah di adaptapsi dr Perasan yang dimiliki oleh penulis itu sendiri.

No comments:

~ my loves ~

sahabat ku

@