Wednesday, May 8, 2013

Masa

080513... Genap sudah tujuh tahun usia bujang bongsuku. Adam Ezham. Orangnya periang!! Melihatnya membesar membuatkan aku lebih mengerti ttg hidup dan impian.
Dulu tahun 2006, aku mengalami pergolakan hidup y mmg aku rasa bukan semua bisa menghadapinya.. Perit dan parutnya masih terasa.. Mujur ada Adam. Dia penawar duka lara y aku alami.
Sedari awal aku mengandungkan sibujang kecilku ini.. Pelbagai peristiwa y menimpa. Namun aku menjadi lebih tabah kerana setiap kali aku menangis.. Adam y masih berada do dlm perutku berintraksi denganku. Adam x pernah meninggalkan aku menanggung kesusahan n keresaham hati.
Dan kini.. Adam semakin membesar. Aku bangga kerana menjadi ibu kepadanya. Happy Birthday B... Mummy love U ❤ so very much 😍





No comments:

~ my loves ~

sahabat ku

@