Friday, November 4, 2011

Cinta ... KETAWA & AIRMATA

Cinta ....

cinta ketawa dan airmata ..
adalah rempah kehidupan aku dan dirimu ..
sering kali aku tertawa dengan gurauan mu
sering kali aku bahagia dengan cintamu
tersenyum ... ku lakarkan senyuman yang manis disaat aku menyebut namamu ... dan senyuman ku makin melebar saat kau memanggil namaku ....aku bahagia menjadi kekasihmu .. menjadi pendamping mu.... aku bahagia kerana kamu menyintai aku ... menyintai aku kerana diriku ini ... sebagaimana diriku ini ....

dan .... airmata ku mengalir disaat kau melukakan hatiku ... pedih .. sungguh aku tak tahan ... kepedihan menusuk jantungku ...

wahai kekasihku
tahukah dirimu.... bahawa aku sedih tanpa dirimu...
jiwaku mati tanpa kasih mu
kenapa tergamak kau luka kan hatiku
tergamak kau membohongi diriku ini
apa pun alasan mu ...
aku amat amat terluka... tersangat

No comments:

~ my loves ~

sahabat ku

@