Monday, April 5, 2010

soalnya hati...sukar dimengerti....

Hati ini merintih lagi.... menangisi sebuah nasib perjalanan hidup.Entah mengapa hati ini makin sayu... ianya makin pilu... bagai ditusuk sembilu nyilu....Kisah hidup yang penuh ranjau berduri..
tersilap langkah... kaki ku tertusuk duri...Andai jemari salah mengalihkannyer pasti duri membuat jari berdarah dan bisanya amat dalam.....
Apa yang kuharapkan .... apa yang ku nantikan.... apa yang ku inginkan.... Sesungguhnya kenyataan itu amat pahit untuk ditelan... Sesungguhnya agan itu amat indah... amat mempersonakan... amat mengasyikan.... Aku tak ingin terjaga lagi.... Aku masih mau tidur... bersama mimpi indah ku ini.... Tolong... tolong..... izinkan aku menyambung mimpi ku ini... yang tak pernah aku alami... yang tak pernah aku rasai... yang tak pernak aku nikmati....
Aku hanya ingin secebis rasa bahagia yang bisa membuatkan aku tersenyum sepanjang hayatku pabila aku mengenangkannya......Izinkan aku dakap sebuah memori yang paling indah ... paling syahdu... sehingga sampai aku menutup mata....
Pejamlah mata ku... pejamlah.... moga kau bermimpi indah lagi.......

No comments:

~ my loves ~

sahabat ku

@