Tuesday, January 1, 2013

BFF n Her supriseeeeee

010113 Me n Uji ( 1986 to 2013 )
Taaadaaaaaaaaa....Uji tetiba2 jer sampai kat pintu ARABELLA ... terkejut aku... siap ngan sekotak kek ditangannya.... Punya Happy sampai aku melompat2.. pun begitu sempat aku marahkan Uji kerana x bagi tau nak wat suprise kat aku... Apa tak nya aku agak2 x VOUGE ari ni...Eh lau Uji kasi tau awal2.. x ader lah thrillnye surprise dia kannnn? kan? kan??? 

Pagi2 lagi aku dah bawak anak2 pergi menebas...Maklumlah ari ni last depa cuti sekolah kannnnn..... Lepas adik n abang selesai Menebas.... sarapan pulakkk... hadoiiiiii....
Kul 12 aku dah ada apoiment... ada facial ngan client... mmmmmmmmmm.... kalau ikut penat n malas... mmg nak rilex jer hari ni... tp dari x kemanakan.. lebih baik aku hambik apoiment kan... Pagi2 dah habiskan ringgit malaysia.. so tengah hari kenelah TOP UP kan??hi..hii.hiiii...hiiiiiiii

Back to story mory abt UJI n her suprise... Sweet giler cake... hihihiiiiii... sayang jer nak makan... so kite org berdua cam biasalah bergamba sakan n berceloteh itu n ini... al -maklumlahhh... last kite org jumpa pun masa kawin KAK WA, itu pun masa kat PAHANG jer.... masa wat jemput menantu.. Uji x dpt cutipun... maklumlahhhh... ORANG BESO2 kat OFF yg BESO mmg lah BZ kannnnnn.... kuangg..kuangg..kuang....

mmmmmm... ari ni Uji wat facial... for resdung TREATMENT.... mak kasi discaun 60%.... hambik... sempene hari menua mak lah katakannnnnn.... kuiikuiiikuiiiii....

For U babe  ( UJI ).... TQ for b my frd... listen to all my CRAP... honest wth me... support me ... n i'm really x wait for ur BIG2 day.... promise u will do the BEST for u.... special!!!!

No comments:

~ my loves ~

sahabat ku

@