Saturday, October 27, 2012

Pintaku.....

~ Masa berlalu pantas meninggalkan batas waktu... Rasanya baru sehari Januari meninggalkan daku... Ternyata oktober muncul kembali... Sayunya rasa hati... Mengenang kembali segala rentetan peristiwa sepanjang tahun.. Pelbagai cerita dan peristiwa telah aku lalui dan alami.. Yang Sedih menikam jiwa...yang sayu menyulam sukma... Semuanya berkumpul Menjadi nadi pembakar semangatku.. Tak mungkin aku mengalah lalu mengundur langkah... Aku harus Maju setapak Demi setapak tuk hidup yg lebih jaya...
Apa yang penting ... Aku tahu apa yang aku mau... Aku tau apa yg perlu tuk aku mencapai impianku... Berimpian Tampa berusaha mencapai impian adalah angan x sudah... Dan aku x mungkin hanya beragan kosong... Setiap kemahuan ku Akan aku sertakan bersama niat Dah usaha.. Dan aku percaya... Insyaallah...aku pasti berjaya ~

No comments:

~ my loves ~

sahabat ku

@