Thursday, February 16, 2012

Aku masih disini

Hrummmpppppp.... Lama aku tak menjengah Kejora hati neh... Malas sangat Dah aku neh yerrr... Mmmmmmmm... Maklumlahhhhh.. I ngat bila Dah berhenti kerja nie banyaklah time yg free for me to write something kan .. Tp tu lah sedentary a yang aku sendiri tak tahu sebelum nie.. It's not easy b a HW.. Full time HW... Kerja non stop frm morning till nite... Mana ngan kerja yg mmg aku Kene wat kat umah n juga keje2 freelance aku neh..adoiiiiiyaiiiii.... Rindu sungguh dengan ruangan curahan rasa aku ini....

lagi pun.. Toooo many story aku ada... X know which one yg aku nak share kan ...ho..ho..hooo... Tapi apa yang penting... 2012 is the year yg aku amat nantikan.... Kenapa aku menanti than nie yer..... Taaadaaaaaaaaa....biarlah rahsiaaaaaa....

Tp Sekarang neh... Aku nak focus dim mencari duit dan menghimpun duit tuk kegunaan pada date yang aku rahsiaaaaaa tuuu... N alhamdullillah.... Job tuk bridal pun leh than for tis year.. Alhamdullillahhhhhhh..... Aku bersyukur sangat2. Terima kasih Kerana memberi kesempatan tuk aku mengukir kenangan indah dalam ruangan hidupku.. Semoga segalanya mendapat keredoan mu...

No comments:

~ my loves ~

sahabat ku

@