Saturday, April 18, 2009

sahabat


'Sahabat..... friend... dhost... pang yau... ..

what evar u call it ... it's a same things...


Emmmm...

Bukan semua orang suka berkawan...

Tidak semua orang suka bersahabat...

Tidak juga semua orang suka menjalinkan persahabatan..................


Aku...

Aku pasti aku adalah seorang sahabat yang setia,penyanyang dan juga antara sahabat yang memahami............

aku sendiri hairan g mana seseorang itu boleh melupai sahabatnya sendiri...........

agak tidak dapat diterima oleh akal ku... seandainya seorang sahabat itu melupai sahabatnya sendiri...atas apa alasan sekali pun...
Bagi ku... setiap persahabatan yang terjalin itu amat-amat suci dan murni... eh mcm iklan minyak masak pulak....!!!
Apa2 pun... aku mendoakan kebahagian buat semua sahabat2 ku yang berada diluar sana.Semoga kalian berbahagialah hendaknye...'

No comments:

~ my loves ~

sahabat ku

@